pondelok 24. júna 2013

Skvelý raňajkový recept + pár noviniek

Čáute všetci! :)

Dúfam, že váš pondelok bol v pohode a že ste si užili víkend naplno, aspoň tak ako ja :) Hlavne v nedeľu som si to vo fitku strašne užila a už sa neviem dočkať na ďalší leg day :D Ale nie, robím si srandu, prekvapivo moja zadnica ma preklína ešte teraz. Dneska sa vrhnem na Zwow, konkrétne ZWOW25, dúfam že prekonám svoje posledné skóre. Úplne som si Zuzku zamilovala, ale vstup do ZGYM som si ešte nekúpila aj keď som chcela, ale radšej počkám, kým sa vyriešia tie technické nedostatky a až keď už nebudem vedieť, čo cvičiť. Zatiaľ tu sú stále workouty, ktoré som neodcvičila :)

A teraz pozor, historicky prvý recept na tomto blogu. Vôbec niesom dobrá kuchárka, pokazím všetko čo sa dá a o mojich príhodách v kuchyni, o tom ako mi zhorela panvica keď som chcela robiť chlieb vo vajíčku, o tom, ako som pokazila mikrovlnku a začala horieť by som mohla napísať knihu. Som na toto jeden veľký anti-talent, aj napriek tomu, že jedlo mám rada. Nemám sa teda čím chváliť, ale budem na tom pracovať. Recepty na jedlá, ktoré jedávam sú veľmi jednoduché, rýchle a bez zbytočností ako je cukor a iné sladidlá. Nesladím a vôbec mi to nechýba, je to zbytočnosť podľa mňa. Ale tak každý si môže jesť čo chce, že...

Musím sa priznať, že takmer každý deň jem na raňajky ovsennú kašu s arašídovým maslom. Chcelo to už nejakú zmenu, tak som sa prekonala a konečne som si urobila niečo iné. Ale stálo to za to :)


Banánové lievance s jogurtom, jahodami a arašídovým maslom
Budeme potrebovať: 
- 1 vajíčko
- 1 banán
- 1 biely jogurt 
- 1 lyžicu kakaa
- arašídové maslo
- jahody

Postup je úplne jednoduchý a myslím si, že ho pozná úplne každý. Rozklepneme vajíčko, rozpučíme vidličkou banán a zmiešame to. Na pánvici to krátko opečieme. Biely jogurt zmiešame s lyžicou kakaa a polejeme tým lievance, na vrch pridáme jahody, arašídové maslo a je to hotové :)

Viem, že banánové lievančeky sú snáď na každom blogu ale toto je varianta, ktorá mi chutí najviac a podľa mňa je to úplne dokonalé. Aj keď priznávam, všetko s arašídovým maslom musí byť dokonalé!



A teraz sa ešte vrátim k cvičeniu, konkrétne z Zuzke. Dlho som rozmýšlala, či si mám kúpiť jej ZCUT power cardio, ale odradila ma cena poštovného. Stále som tak trochu dúfala, že to niekto dá na internet. Stále som to sledovala, kontrolovala a nič. Týmto sa chcem veľmi poďakovať Allie, že sa so mnou podelila o to, čo našla :) Takže už mám ZCUT stiahnutý v počítači (ja viem, zase som 100 rokov za opicami), ale som šťastná ako blcha :D Je to ešte oveľa lepšie, ako som si myslela že to bude. Nebudem to cvičiť podľa plánov, ale určite plánujem ZCUT workouty začleniť do dní, kedy nemám fitko alebo tréningy. 

To je pre dnešok všetko, teraz sa idem smelo pustiť do ZWOW15, už sa na to strašne teším :) Čo ste dneska cvičili vy, alebo čo plánujete? :)

7 komentárov:

  1. Závidím posilovnu :) Musíš být namakaná za tu dobu, co jsi moc neblogovala, že? Máš můj oddiv! Fotka bříška tomu odpovídá, jsi krásná :)
    ZWOW 25 jsem ještě nezkoušela, kouknu se na něj. Ale 15 je má oblíbená. A tvoje "raňajky" (srandovní výraz :D) jsou úžasné. Tyhle ultra lehké lívanečky jsem si taky už dělala, je to dobrota.
    Mrzí mě, že Zuzka svoje ZWOWs přesunula na ZGym a chce za to platit..nevím, ale neplánuju si to koupit. Možná časem, po Insanity Asylum. ZCUT jsem si taky stáhla (ale nějak divně :D), zkusím to znovu. Zkoušela jsem už jedničku a čas jsem měla dobrý, překvapila jsem sama sebe a to tom to je!
    Jinak jsem dneska cvičila takový mix, dám to na blog :) Měj se hezky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. banánové lívanečky jsou nejlepší! :) občas do nich přidávám ještě trochu kokosu a to je taky mňamka
    já stále nevím kde zcut stáhnout, ale taky uvažuju nad tím, že bych to cvičila aspoň občas :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. však to bylo poprvé, co jsem P90X vyzkoušela, nehodlám to cvičit každý den určitě :)

      Odstrániť
  3. já nikdy nepoužívám cukr, maximálně tak med :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. hele to jsi ještě neviděla v kuchyni mě :D krom kaše a občasnýho pečení mi nic jinýho nejde, ani palačinku neumim udělat tak, aby to byla palačinka :D podobnou snídani jsem si dělala viz banánová míchanice, moc dobrá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Banánové lívanečky jsou možná všude, ale já jsem se k nim ještě nedostala :D Zítra už ale musím, vypadá to fakt dobře :)
    A ohledně toho ZCUT - nemáš zač ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsem ráda, že zase pořádně píšeš. :)
    Já třeba cukr už používám, jenom do pečení, ale peču málo, takže.. nějak mě to netrápí. :D

    OdpovedaťOdstrániť