utorok 8. januára 2013

Yoga trochu inak


Nedávno som na Facebooku natrafila na tieto fotky a nedalo sa mi o to s vami nepodeliť. Niekedy sa človek neustriehne a trochu to preženie s alkoholom (čo ale neni môj prípad, nepijem) a občas...vzniknú aj takéto fotografie - Jóga pod vplyvom alkoholu :o) Hlavne musíte v tomto prípade dbať na správne prevedenie cvikov :D









A čo vy a jóga? :)

2 komentáre:

  1. Tak tomu hovorím obrázky! :D :D A čo sa týka jógy, veľmi ju nemusím. Nie som na balancové cvičenia. :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som mäso fakticky nenávidela, teda až pokým som nezačala chodiť do fitka. Odvtedy sa ho neviem dojesť. :D :D Neviem, s čím to súvisí, ale myslím, že bielkoviny boli presne to, čo mi chýbalo a čo bol dôvod môjho prejedania sa, pretože teraz už vôbec nemám chuť na nič iné. Hm, no, prakticky mám sacharidy zakázané od trénerky, takže si z nich ťažkú hlavu nerobím, iba som tým sacharidovým dňom chcela spraviť taký malý "poprask" aby si na ne telo úplne neodvyklo. Vlastne mám niečo ako sacharidové vlny: 50, 75, 100, 125g a tak sa to stále opakuje. V skutočnosti mi to dosť vyhovuje a vôbec mi to nechýba, takže.. :)

    OdpovedaťOdstrániť